Trys statoriaus apvijos išdestytos 120° kampu ir sujungtos žvaigžde. Apvijų pradžios sujungtos su lygintuvo grandine. Sukantis rotoriui kiekvienoje statoriaus apvijoje generuojama kintamoji įtampa. Visas tris kintamasias įtampas pavaizdavus vienoje koordinačių sistemoje matosi, kad trys kintamosios srovės generatoriuje sukuriamos kintamosios įtampos yra perstumtos viena kitos atžvilgiu. Kai rotorius turi du polius, šis pastumimas lygus 120°. Naudojant dvylikos polių lenktapolį rotorių, gaunamas 20° pastumimas. Prie šių trijų gautų kintamųjų įtampų prijungus elektros variklį, trimis jo statoriaus apvijomis tekės kintamos srovės. Kintamosios srovės statoriaus apvijose sukuria magnetinius laukus, kurių stiprumas ir kryptis nuolat keičiasi. Bendras šių trijų magnetinių laukų veikimas sukuria besisukanti magnetinį lauką. Prie galinio dangtelio pritvirtintas reguliatorius ir kištukinės jungtys B+ ir D+, kuriomis generatorius prijungiamas prie automobilio elektros tinklo bei kontrolinės generatoriaus lemputės. Lenktapolis rotorius sudarytas iš dviejų dalių, tarp kurių įstatyta žadinimo apvija. Vienos pusės lenkti poliai įeina į tarpus tarp kito pusės polių. Aušintuvuose įtvirtinti šeši galios ir trys žadinimo diodai, nes lygindami srovę diodai įkaista. Kintamosios srovės generatoriaus trys kintamosios įtampos lyginamos dvipusiu lygintuvu – tilteliu. Tokioje grandinėje prie kiekvienos apvijos prijungti du diodai. Diodai apvijų pradžias jungia viena su kita. Trys diodai sudaro teigiamąjį polių ir trys – neigiamąjį. Kintamosios srovės generatoriuje sukeliamos trys kintamosios įtampos išlyginamos trifazio tilteliu. Diodai, kurie yra jungiami prie teigiamo akumuliatorių baterijos gnybto, vadinami teigiamais diodais, o kurie jungiami prie neigiamo gnybto – neigiamais diodais.